گاوآهن همدان باعث درآمد بیشتر کشاورزان بابلی شد

لازم است بدانید گاوآهن همدان ابزاری است که برای شکستن خاک استفاده می شود. می توان از آن برای تسطیح زمین و همچنین آماده سازی آن برای کاشت استفاده کرد. تیغه های این نوع هارو معمولاً از فولاد است و به هیچ وجه تیز نمی شوند.

آن‌ها دندان‌های کوچکی دارند که پس از استفاده از آن‌ها، برآمدگی‌هایی روی سطح زمین شما ایجاد می‌کنند.

یک گاوآهن به طور خاص برای تبدیل چمن‌زار به ردیف‌هایی طراحی شده است که آماده کاشت بذر یا نهال در طول فصل‌های کاشت بهاری هستند، زمانی که دما به اندازه کافی خنک است.

تا نهال‌ها در شب‌های سرد قبل از طلوع آفتاب هر روز رشد کنند بدون اینکه تحت تأثیر سرمازدگی قرار بگیرند تا زمانی که ریشه‌های آن‌ها به دورتر برسد. به اندازه کافی وارد خاک شوند که تغییرات دما دیگر به آنها آسیب نرساند.

گاو آهن

هارو شخم زن به نام هارو “تین” یا “دندان” نیز شناخته می شود، زیرا تیغه های آن دارای دندانه های کوچکی است که از کناره های خود بیرون زده اند و در خاک شما فرو می روند تا وقتی با دستگاه خود از روی آنها عبور می کنید، آن را شل و هوادهی می کنند.

مزیت اصلی استفاده از این نوع ابزار این است که بستر بذر عالی را برای محصولات کشاورزی آماده می کند زیرا طراحی آن امکان نفوذ آب و هوا به داخل زمین سخت بسته بندی شده را بدون آسیب رساندن به نهال های شکننده در طول عملیات خاکورزی (شکستن) می دهد.

هارو دیسکی از میخ هایی استفاده می کند که به زنجیره ای که در اطراف مرکز دستگاه می چرخد متصل شده اند. از این ابزار می توان برای تسطیح خاک با چرخاندن خاک در یک جهت و سپس جهت صاف کردن زمین استفاده کرد.

گراببرها شبیه تراکتورها هستند اما در قسمت جلویی خود به جای غلتک دندانه دارند. از آن‌ها برای کندن ریشه‌های گیاهان استفاده می‌شود تا پس از پاک‌سازی توسط ابزارهای مزرعه‌ای دیگر مانند بولدوزر یا تراکتور مجهز به تیغه به جای دندانه در انتهای جلویی‌شان (که «مالچر» نامیده می‌شوند، نتوانند دوباره رشد کنند.

بیل ابزاری است که برای جابجایی یا انباشتن اشیا به کار می رود. بیل ها معمولاً از فلز، پلاستیک یا فایبرگلاس ساخته می شوند. آنها اغلب برای حفاری و حمل خاک، ماسه و شن استفاده می شوند. بیل‌ها همچنین می‌توانند برای جابجایی برف‌های شل از سطوحی مانند پیاده‌روها، خیابان‌ها و پاسیوها استفاده شوند