کیک و کلوچه رژیمی راز جوان ماندن آنجلینا جولی است

لازم به ذکر است که بدانید کیک و کلوچه رژیمی را می توان با انواع میوه ها، آجیل و طعم دهنده ها پر کرد. آرد پایه را می توان  جایگزین آرد گندم کامل کرد تا طعمی مغذی تر و فیبری تر داشته باشد.

افزودن میوه هایی مانند آناناس می تواند نیاز به قندهای افزوده شده در کیک را کاهش دهد و در عین حال طعمی گرمسیری به کیک و کلوچه رژیمی شما بدهد.

کیک و کلوچه رژیمی یک دسر سنتی فرانسوی با سه لایه اسفنج بادام، باترکرم اسپرسو و گاناش شکلاتی است. کیک اپرا یادداشت‌های Good Life France  به نام همسر شیرینی‌پز فرانسوی سیراک گاویلون نامگذاری شده است که می‌گفت خلقت شکلاتی او شبیه خانه اپرای پاریس است.

لایه های پیچیده این کیک برای به دست آوردن هر طعمی در هر لقمه ضروری است. آرد به طور سنتی از مخلوط آرد بادام و آرد سفید شیرینی درست می شود. این ترکیب به کیک رنگ مغزی می دهد.

علاوه بر این، قبل از اینکه کل کیک با کره اسپرسو و گاناش شکلاتی ظریف پوشانده شود، لایه‌ای از شربت اسپرسو-براندی برای طعم دادن به کیک خیس می‌شود.

کیک

برخلاف کیک اسفنجی، کیک و کلوچه رژیمی از روغن نباتی و جوش شیرین برای بافت و برآمدگی استفاده می کند.

این مواد به کیک پخت نسبتاً سنگین تری نسبت به کیک اسفنجی می دهند. Taste Atlas به هری بیکر، پدر شرکت جنرال میلز، به دلیل استخراج دستور کیک نوعی پارچه ابریشمی که شامل روغن گیاهی به جای شورتنینگ صنعتی است، اعتبار می دهد.

این سبک جدید پخت توسط Betty Crocker، یکی از شرکت های تابعه General Mills به بازار عرضه شد.

کیک و کلوچه رژیمی بیشتر با طعم مرکبات همراه است. پرتقال، بادام، شکلات و نارگیل چهار مورد از محبوب ترین طعم های کیک شیفون هستند. نت های مرکبات با خمیری سبک و کرکی برجسته می شوند.

کیک تورته شکلاتی بدون آرد  یک کیک مورد علاقه بدون گلوتن است که در کمتر از یک ساعت تهیه و پخته می شود.

این دستور غذا، شکلات تلخ، غذای بادام، تخم مرغ و کره را با هم ترکیب می کند تا یک تکه شکلاتی متراکم به دست آید که به خوبی با ماسکارپونه، خامه یا تکه های میوه تازه جفت می شود.