لوله و اتصالات upvc خطر آبگیری منازل را کاهش می دهد

با طیف گسترده ای از لوله و اتصالات upvc موجود، انتخاب  لوله کشی مناسب برای یک پروژه می تواند یک تصمیم چالش برانگیز باشد. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که در نصب لوله کشی شما از مناسب ترین متریال با شرایط و بودجه پروژه شما استفاده می شود.

لوله های فولادی ضد زنگ بادوام اما بسیار گران هستند، حتی بیشتر از لوله های مسی. آنها در مناطق مستعد خوردگی مانند محیط های ساحلی استفاده می شوند. این ماده دارای مزایای زیر است.

قوی و مقاوم در برابر خوردگی لوله ها را می توان انعطاف پذیر یا صلب تولید کرد در چندین سایز و طول موجود می باشد.

لوله‌های چدنی معمولاً به‌صورت زنگوله‌ای تولید می‌شوند و سنگین‌ترین لوله‌های لوله‌کشی هستند. آنها بسیار بادوام هستند و امکان استفاده از PVC را برای جایگزینی قطعات یک سیستم لوله کشی چدنی فراهم می کنند.

با این حال، لوله های چدنی بسیار سنگین هستند و در حین نصب نیاز به تکیه گاه های اضافی دارند.

لوله

برخی از کاربردهای رایج لوله های چدنی سیستم های توزیع آب و تاسیسات زیرزمینی مانند لوله های اصلی در سیستم های زهکشی و فاضلاب می باشد.

HDPE یک ماده انعطاف پذیر است که مقاومت در برابر خوردگی و خدمات طولانی را ارائه می دهد. با این حال، این با قیمت همراه است و HDPE گرانتر از PVC است.

از برنج برای مدت طولانی حتی قبل از مس در تاسیسات لوله کشی استفاده می شده است. هنگام استفاده از این ماده، یک نیاز حیاتی اطمینان از عدم وجود سرب در آلیاژ است. لوله برنجی قرمز بهترین گزینه در نظر گرفته می شود، زیرا حاوی مقدار زیادی مس است.

لوله های پلی پروپیلن لوله های پلاستیکی سفت و سختی هستند که مشابه CPVC هستند. با این حال، آنها با مواد شیمیایی متصل نمی شوند و در عوض از گرما برای چسباندن انتهای جفت گیری استفاده می شود.

PP معمولاً در اروپا استفاده می شود و در ایالات متحده توجه زیادی به آن نشده است.
PP بادوام است، برای انسان بی خطر است و یک ماده سازگار با محیط زیست محسوب می شود.
اشکال اصلی یک فرآیند نصب پیچیده است که به ابزارهای تخصصی نیاز دارد.
لوله PP معمولاً در منابع آب سرد و گرم و زهکشی استفاده می شود.