لباس شب توری لباس فرم مدارس ترکیه شد!!!

لباس شب را می توان با دو ویژگی اساسی از لباس های روز معمولی متمایز کرد.

اولین مورد، برشی است که تمایل به “کوتور” دارد و مطابق با آخرین روند مد است، مگر اینکه لباس مجلسی باشد – در این صورت خط کلاسیک تری خواهد داشت.

لباس شب توری معمولاً از پارچه‌های مجلل مانند ابریشم، مخمل، تافته و ابریشم ساخته می‌شوند و ممکن است با مهره‌ها، پولک‌ها، سنگ‌های قیمتی یا دیگر تزیینات گلدوزی شده یا تزئین شوند.

زنان ثروتمند اغلب لباس‌های شب دوخته شده را ترجیح می‌دهند، که برای تأکید بر مزایای شکل آنها طراحی شده است.

در همه موارد، لباس‌های شب طوری طراحی شده‌اند که با جواهرات باکیفیت پوشیده شوند.

لباس‌های شب معمولاً با زرق و برق و تجمل همراه هستند و برای رویدادهایی مانند جوایز اسکار در ایالات متحده، افتتاحیه فصل در مناطق شهری و سایر پذیرایی‌های رسمی پوشیده می‌شوند.

لباس

در بیشتر موارد، لباس‌های شب برای بیش از یک بار پوشیدن در نظر گرفته نشده است، اگرچه افراد مشهور یا افراد مشهور ممکن است یک لباس مجلسی دست دوم را به یک حراجی یا خیریه اهدا کنند.

در برخی موارد، به‌ویژه در رویدادهای عمومی بزرگ، طراحان برجسته لباس‌های با طراحی منحصربه‌فرد خود را به شرکت‌کنندگان برجسته قرض می‌دهند تا مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند، سپس لباس را در پایان شب پس می‌گیرند و به آرشیو دائمی خود منتقل می‌کنند.

در دهه 1940، طراحان به اصطلاح ارائه کردند لباس های رقص، یعنی لباس های رقص. چنین لباس هایی برای مهمانی های رقص معمولا دارای دامن کامل (مثلا حلقه) بودند و مخصوصاً برای چنین مناسبت های نیمه رسمی یا رسمی ساخته می شدند.

دامن توپ مدلی است که در دهه 1990 ظاهر شد، سپس یک دامن کامل و بلند را با یک ژاکت کشمیری، یک پیراهن توری یا یک تاپ شیک دیگر می پوشیدند.

ما از شما دعوت می کنیم تا یک لباس شب، آن هم به دلخواه، در فروشگاه اینترنتی ما، clothe.net خریداری کنید.