سیستم تهویه ساینا خطر تصادف را کاهش می دهد

این گونه می توان گفت سیستم تهویه ساینا بر اساس همان اصل کولر گازی اتاق شما یا یخچال کار می کند. اصل اساسی درگیر تبادل حرارت است.

یک گاز مبرد (اکنون معمولاً R134-a استفاده می شود) که تبدیل مایع را به گاز و بازگشت به مایع را مجبور می کند و در این فرآیند گرما را جذب یا آزاد می کند. گرما با انبساط (از حالت مایع به گاز) جذب می شود.
با حفظ رضایت موتورهای خودرو در سطح بالا، آنها با سیستم تهویه مطبوع طراحی شده اند. این سیستم دقیقاً مانند تهویه مطبوع ما در خانه و دفاتر کار می کند اما منابع خنک کننده متفاوت است.

این سیستم اجازه می دهد تا داخل خودرو در هوای گرم خنک شود و محیط خنک تری را برای کاربران فراهم می کند.

تهویه

وسایل نقلیه مدرن خنک هستند که برای کنترل هوای سرد با گرمای حاصل از موتور طراحی شده اند. یعنی داخل موتور در هوای سرد گرم خواهد بود. خوب، این موضوع برای یک روز دیگر است.

سیستم تهویه ساینا مطبوع برای اولین بار توسط شرکت موتور پاکارد در ایالات متحده در سال 1939 به درستی معرفی شد.

این ویژگی در خودرو در یک زمان به نرخ خرید محصول آنها می افزاید. امروزه این سیستم یک ویژگی مشترک است که همه وسایل نقلیه باید داشته باشند به عنوان یک راحتی برای انسان ضروری است.

ما سعی می‌کنیم عملکرد یکی از ویژگی‌های اساسی را که اکنون تقریباً در همه اتومبیل‌ها یافت می‌شود توضیح دهیم – تهویه مطبوع. این چیزی است که می تواند حضور خود را در هنگام انتخاب یک روز گرم تابستانی یا یک عصر بارانی مرطوب احساس کند.

همانطور که ماشین شما بزرگتر می شود، کولر ماشین باید تحت مراقبت دوره ای قرار گیرد. بیایید نگاه کنیم که سیستم چگونه کار می کند و برخی از مشکلات رایج مشاهده شده و راه حل های ممکن را بررسی کنیم.

سیستم تهویه مطبوع خودرو مجموعه ای از اجزایی است که با هم کار می کنند تا خنکی را به داخل خودرو منتقل کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، سیستم تهویه مطبوع خودرو بسیار شبیه به سیستم AC که در خانه و محل کار استفاده می کنیم، عمل می کند.