کفش چرم بوت به عنوان جایگزین مناسب برای کفش چرم اسپرت مردانه انتخاب شد

راه حل، تا کنون، – که بحث برانگیز است – کفش چرم اسپرت مردانه بوده است. بسیاری از این جایگزین های چرمی از روکش پلی اورتان (PU) برای بهبود دوام استفاده می کنند. (هم مک‌کارتنی و هم لرینز با شرکت بیومتریال Vegea کار می‌کنند که از پلی‌اورتان مبتنی بر آب استفاده می‌کند و می‌گوید این پلی‌اورتان «مسئول‌کننده‌ترین پلی‌یورتان موجود برای محیط‌زیست» است؛ Allbirds ادعا می‌کند که «چرم گیاهی» آن 100٪ بدون پلاستیک است.)

فیلیپا گروگان از Eco-Age می‌گوید: «اگر مواد طبیعی و مصنوعی کفش چرم بوت را ترکیب کنید، در مرحله پایان عمر با مشکلاتی مواجه خواهید شد. پلاستیک ها تجزیه پذیری یک محصول را به خطر می اندازند.

شکی نیست که صنعت چرم گیاهی می‌خواهد این مشکل را برطرف کند: رالینگ می‌گوید: «هیچکس از داشتن پتروشیمی در محصولات خود خوشحال نیست. او خوش بین است که رقابت شرکت ها را مجبور به توسعه راه حل های پایدارتر می کند.

… ما یک لطف کوچک داریم که بخواهیم. میلیون ها نفر هر روز برای دریافت کفش چرم زنانه رسمی، مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان اکنون از ما حمایت مالی می کنند.

ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر اساس علم و حقیقت، و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارند. به همین دلیل است که ما انتخاب متفاوتی انجام دادیم: گزارش‌های خود را برای همه خوانندگان، صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنند یا توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، باز نگه داریم. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند بهتر آگاه شوند، متحد شوند، و الهام گرفته شوند تا اقدامات معناداری مانند خرید کفش چرم تابستانی انجام دهند.

در این دوران پرخطر، یک سازمان خبری جهانی حقیقت جو مانند گاردین ضروری است. ما هیچ سهامدار یا مالک میلیاردری نداریم، به این معنی که روزنامه نگاری ما عاری از نفوذ تجاری و سیاسی است – این ما را متفاوت می کند. وقتی هرگز مهمتر از این نبوده است، استقلال ما به ما این امکان را می دهد که بدون ترس در مورد افراد صاحب قدرت تحقیق، چالش و افشاگری کنیم.

  • منابع:
    1. Shoes made from grapes and mushroom handbags: the rise of animal-free leather

  • تبلیغات:
    1. براق کردن کاشی آشپزخانه با استفاده از روغن موتور
    2. خرید مستقیم براق کننده قلع
    3. مرجع پخش پمپ آبیاری باغ
    4. مرکز پخش نرمه گندله سنگ آهن