کفش چرم اسپرت مردانه باعث پیشرفت عجیب فروشنده خود شد!

شایان ذکر است که این نوع مدل‌سازی جایگزین ممکن نیست، اما کاملاً مطابق با چندین گزارش و مطالعات مرتبط است، به‌عنوان سند مرجع بهترین تکنیک‌های موجود (BAT) برای دباغی پوست و پوست (کمیسیون اروپایی، مشترک).

مرکز تحقیقات 2013)، سند مرجع در مورد بهترین تکنیک های موجود در کشتارگاه ها و صنایع فرآورده های حیوانی (کمیسیون اروپا 2005)، مطالعه بر روی LCA چرم توسط جوزف و نیتیا (2009)، مطالعه روی چرم گاو توسط Notarnicola و همکاران.

(2011)، کتاب راهنمای ECO2L (2011)، و همچنین معیارهای برچسب زیست محیطی اتحادیه اروپا در مورد کفش چرم تابستانی و برخی PCR های مرتبط (به عنوان مثال “گوشت پستانداران”، “چرم گاوی تمام شده”، ماژول اصلی PCR برای چرم و محصولات چرمی). همچنین، SC پایین دستی از مطالعه حذف شده است، زیرا این بخش خارج از محدوده مربوط به واحد عملکردی انتخاب شده است.

مفروضات اضافی زیر برای جمع آوری داده های مربوطه انجام شده است:

داده های جمع آوری شده مربوط به یک سال تولید از هر شرکت درگیر جمع آوری شده است.

مجموعه کامل داده‌های اولیه برای شرکت‌هایی که در محدوده‌های سیستم قرار دارند، که مستقیماً در تولید اجزای اصلی کفش چرم زنانه رسمی دخالت دارند، جمع‌آوری شده است (جزئیات را در بخش موجودی چرخه عمر ببینید).

برای سایر ورودی‌های ثانویه (مانند توری، لوازم جانبی، مواد شیمیایی، بسته‌بندی) که توسط شرکت‌های خارج از مرزهای سیستم ارائه می‌شود، فقط مواد جریان می‌یابند (مثلاً مقدار تخته برای بسته‌بندی، مقدار فولاد ضد زنگ برای سگک‌ها) و اثرات زیست محیطی مرتبط. در نظر گرفته شده اند، در حالی که داده های مربوط به تولید (به عنوان مثال، فرآیندهای تامین کنندگان) در مطالعه گنجانده نشده است.

ترکیبات مواد شیمیایی بر اساس اطلاعات بازیابی شده در برگه‌های اطلاعات فنی و ایمنی مدل‌سازی شده‌اند.

حمل و نقل برای تمام جریان های مواد، به جز کفش چرم اسپرت مردانه، ضایعات، ضایعات و محصولات جانبی هر شرکت در نظر گرفته می شود.

تعمیر و نگهداری تجهیزات و امکانات تولید در مطالعه LCA در نظر گرفته نشده است.

همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، مرزهای سیستم مطالعه LCA ارائه شده شامل تمام مراحل از کشتار تا فرآیندهای مونتاژ کفش چرم بوت است. مرحله اول SC (یعنی کشاورزی) حذف شده است زیرا پوست حیوانات را می توان به عنوان ضایعات یک SC دیگر در نظر گرفت (UNIDO 2012). حیوانات برای به دست آوردن گوشت یا شیر مورد استفاده در صنایع غذایی پرورش داده می شوند.

بنابراین تأثیرات مربوط به کشاورزی آنها برای SC در نظر گرفته شده بی اثر در نظر گرفته می شود (Roma et al. 2015; Djekic and Tomasevic 2016; Huerta, Güereca, and Lozano 2016; Noya et al. 2017).

  • منابع:
    1. Type of leather modeling
  • تبلیغات:
    1. براق کردن کاشی آشپزخانه با استفاده از روغن موتور
    2. خرید مستقیم براق کننده قلع
    3. مرجع پخش پمپ آبیاری باغ
    4. مرکز پخش نرمه گندله سنگ آهن