پتو گوسفندی که موجب مرگ کودک کار در خیابان های ولیعصر تهران شد

برای این راهنما، از مصاحبه‌هایی که برای راهنمای پتو گوسفندی با فرن کوزن، معاون مؤسسه مد و نوآوری فیبر کرنل انجام داده بودم، استفاده کردم. آنکی اسپتس، مالک و طراح فروشگاه تخت خواب بوتیک Area Home در شهر نیویورک و سارا هال، صاحب مسافرخانه برای دهکده کیچن کتل در کشور لحاف آمیش.

گذراندن یک آخر هفته تنبل روی کاناپه زیر یک پرتاب دنج می تواند اوج آرامش باشد.

این وسایل تجملی کوچک زمانی که در حال چرت زدن هستید لذت بخش هستند، اما همچنین می توانند لهجه های زیبایی باشند که سبک اتاق را تعیین می کنند. ما 80 ساعت را صرف تحقیق و آزمایش 41 پرتاب – در انواع ساختارها و پارچه‌ها کردیم – و 9 پرتاب راحت و عالی پیدا کردیم.

در طول چهار سال آزمایش گذشته، ما پرتاب‌های فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌ایم که تقریباً با هر بودجه‌ای متناسب هستند: قیمت‌های انتخاب‌های ما از حدود 30 دلار تا بیش از 300 دلار متغیر است.

پتو

اگر قصد خرید پرتاب را دارید، ما فکر می‌کنیم که باید در جنس و سبکی باشد که باعث لبخند زدن شما شود. در اینجا توصیه هایی برای پرتاب گاز پنبه ای سبک، یک پرتاب پنبه ای بافته شده ساحلی، یک پرتاب آلپاکای طراح، یک پرتاب گره با کابل دنج، یک ترکیب پشم ترمه فوق العاده نرم، یک مارک با چندین انتخاب عالی پشمی، یک پارچه پشمی پیدا خواهید کرد.

برای بزرگسالان، یک پشم گوسفند برای بچه ها، و یک لحاف مخملی و گرم.

به‌عنوان نویسنده مقیم ملافه در Wirecutter، تقریباً روی همه راهنمای نساجی ملافه‌هایمان کار کرده‌ام. من راهنمای خود را برای پتوهای تخت نوشتم که به تحقیق و آزمایش من برای این راهنما نیز کمک کرد.

من همچنین راهنماهای خود را برای ملحفه، لباس خواب، روپوش، ملحفه فلانل، حوله حمام، و روکش لحاف و بسیاری موارد دیگر نوشتم یا نوشتم. من یک لحاف با بیش از یک دهه تجربه هستم و چندین الگوی لحاف را منتشر کرده ام. من چیزهای زیادی در مورد منسوجات می دانم و دائماً در حال یادگیری بیشتر هستم. من عاشق این کار هستم.