فرش ابریشم ماشینی فرهی به قیمت یک میلیارد به فروش رفت

منحصر به فرد ترین فرش های مجلل ایرانی شامل فرش ابریشم ماشینی فرهی برای شخصیت های مهم سیاسی مانند شاهزادگان و امپراتوران و همچنین سگ های ونیزی در نظر گرفته شده بود.

اغلب، آن آثار با نخ های طلا و نقره غنی می شد. شکوه و عظمت این مصنوع نشانگر اهمیت فردی بود که به او هدیه داده شده بود. یا اونی که خریده

برخی از آثار مشهورترین صنعتگران ایرانی اکنون در موزه‌های معروف، از موزه هنر متروپولیتن نیویورک تا موزه ویکتوریا و آلبرت در لندن ، نگهداری می‌شوند .

اعتبار فرش ابریشم ماشینی فرهی توسط یونسکو نیز به رسمیت شناخته شده است که در سال 2010 هنر سنتی فرش بافی فارس را در فهرست میراث فرهنگی ناملموس بشریت قرار داد.

سایر زمینه های مهم در تولید فرش های لوکس تبت، هند و افغانستان است. هر یک از این کشورها رنگ و بویی شخصی به قطعات خود داده اند.

فرش

اگر خلاقیت‌های تبتی سبکی اساسی دارند و اندازه کوچکی دارند، با توجه به اینکه بیش از همه برای تزئین معابد طراحی شده‌اند، فرش‌های هندی مجلل و با رنگ‌های بسیار زنده ساخته شده‌اند.

از سوی دیگر، در افغانستان روند خاصی رواج یافته است که شامل استفاده از ماشین بافندگی برای ایجاد پود و نظم نیست. این تکنیک شامل استفاده از سوزن های مخصوص در چوب یا آهن است.

فرش های چینی نیز شایسته ذکر هستند . سنت چینی از قرن چهاردهم توسعه یافته و خلق آثار با ارزش زیادی را ممکن ساخته است.

این آثار حاصل برداشت شخصی از فرش ساخته شده توسط صنعتگران چینی است. نتیجه؟ مصنوعات لوکسی که از ایرانی‌ها به دلیل رنگ‌های به کار رفته، روشن‌تر و برای طراحی، کم‌تر اما پر از نمادها و معانی متمایز هستند.

نودوس فرش لوکس را دوباره اختراع کرده است.

در واقع این اولین برندی بود که مفهوم فرش را به عنوان یک اثر هنری معاصر مطرح کرد. نودوس همیشه محصولاتی منحصر به فرد ایجاد کرده است که زیباترین خانه های جهان را مبله می کند.
آیا می خواهید خانه خود را مانند یک اثر هنری تکرار نشدنی کنید؟ بگذارید فرش دستباف با بالاترین کیفیت و طرح وارد فضاهای زندگی روزمره شما شود! زیبایی یک شاهکار رویایی را به خانواده و عزیزان خود هدیه دهید!
هر قطعه از Nodus توسط طراحان معروف طراحی شده است که آن را قابل تشخیص و معتبر می کند.

به این ترتیب، هر فرش منحصر به فرد است: شما فرش دیگری مانند آن پیدا نخواهید کرد. مانند همه چیزهای زیبا و تکرار نشدنی، قطعه ای از مجموعه نودوس شما را متمایز می کند و از سلیقه و ظرافت شما برای دیگران صحبت می کند.