سوالات متداول مو پاسخ داده شد!

آرایشگر شما مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را برای مراقبت از موهایتان به شما می‌دهد، خطوط تولید داستان کاملاً متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد و مادرتان به ترفندهای قدیمی موی خود که شامل مقدار زیادی مایونز است سوگند یاد می‌کند. به چه کسی اعتماد کنیم؟

یک متخصص، ما فکر می کنیم! برای دریافت پاسخ‌های مستقیم به تمام سوالات مبرم خود در مورد رنگ موی لاکچری، از Chaz Dean، هنرمند فوق‌العاده مو و خالق سیستم مراقبت از مو WEN، مجموعه‌ای از پاک‌کننده‌های بدون کف، حالت دهنده و محصولات حالت دهنده طبیعی پرسیدیم. دین 20 سال پیش WEN را شروع کرد.

پس از اینکه متوجه تمام مشکلات مشتریان سالنش با قفل هایشان شد. در حال حاضر WEN طرفداران خشمگینی دارد، و افزودنی‌های جدیدتر – WEN Pets و WEN Kids – همگی فاقد محصولات گندم، گلوتن، سویا، آجیل و منتول هستند و برای بزرگسالان مبتلا به آلرژی نیز ایده‌آل هستند.

دین به تمام سوالات متداول آزاردهنده ما در مورد مو پاسخ می دهد. چند وقت یکبار شستشو می دهید؟ آیا واقعاً مصرف ویتامین های دوران بارداری می تواند باعث رشد سریع موها شود؟ بخوانید تا متوجه شوید!

هر شامپویی که کف می‌کند از مواد شیمیایی و سولفات‌های خشن تشکیل شده است که درخشندگی، رطوبت، درخشش، لباس بلوچی و خاصیت ارتجاعی طبیعی مو را از بین می‌برد، بنابراین هرچه کمتر از آنها استفاده کنید، بهتر است. شامپوها برای تمیز کردن مو ساخته شده اند.

آنها هیچ قدرتی نمی دهند. هر بار که کف می‌کنید، رب انار را از موهایتان می‌گیرید و به نوبه خود با سرعت زیادی دوباره پر می‌شوند، بنابراین در نهایت با پوست سر چرب یا مشکلات پوست سر مواجه می‌شوید و موهایتان خشک می‌شود، زیرا هرگز به آن نمی‌رسند.

اما، دین اضافه می کند، با نرم کننده های پاک کننده، هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید، بهتر است. آنها به عنوان مرطوب کننده عمل می کنند. دین می گوید: «[حتی] اگر آنها را فقط یک بار در هفته به جای هر روز روی پوست خود بمالید، متوجه تفاوت خواهید شد.

استفاده از شامپوهای خشک برای تازه نگه داشتن چیزها خوب است، اما بدانید که هیچ مزیتی به موهای شما اضافه نمی کند. مواد تشکیل دهنده محصولاتی را که استفاده می کنید بررسی کنید و مطمئن شوید که حاوی رز مشکی یا پروتئینی نیستند که می تواند موها را بیشتر خشک کند. بدترین اتفاقی که با شامپوی خشک می‌افتد این است که موهایتان را کدر کنید.»

  • منابع:
    1. Hair FAQs Answered!
  • تبلیغات:
    1. طراحی آینده ی لوله پلی اتیلن
    2. روغن بنفشه ای که می تواند گروه خون شما را تغییر دهد!
    3. داستان زرشک در دشت لوت!
    4. چگونه با مایع دستشویی پسوریازیس را درمان کنیم؟