سبد مسافرتی تهران مشهد اصفهان

یکی از وسایل ضروری برای مسافرت سبد مسافرتی است. بهترین سبد مسافرتی نوعی است که بیشترین فضا را جهت قرار دادن وسایل درون آن داشته باشد و در عین حال خود جای کمی اشغال کند. شرکت ما در زمینه خرید و فروش انواع سبد مسافرتی تهران فعالیت دارد و در راستای تامین رضایت و هدف خریداران انواع سبد مسافرتی باکیفیت و زیبا را زیر قیمت بازار را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و از این جهت به شما پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن سبد مسافرتی مرغوب و ارزان قیمت مراجعه به مجموعه ما را در اولویت قرار داده و سود خود را دوچندان کنید.

سبد مسافرتی تهران مشهد اصفهان

قیمت سبد مسافرتی

قیمت سبد مسافرتی سبد مسافرتی موجود در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد و عوامل گوناگونی در این زمینه دخالت دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • سبد مسافرتی با مواد اولیه گوناگون ساخته می‌شود و از این جهت از نظر کیفیت و حتی ظاهر با هم تفاوت دارد و همین مسئله قیمت آن را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • ساختار ظاهری سبد و میزان تجهیزات آن مانند دسته دار و درب دار بودن یا نبودن سبد قیمت آن را تغییر می‌دهد.
  • برخی از انواع سبد مسافرتی محکم و بادوام بوده و رنگ مرغوبی دارد که در اثر استفاده و قرار گرفتن در آفتاب بی رنگ نمی شود و از این رو قیمت آن گران‌تر است.
  • حتی روش سفارش و خرید سبد مسافرتی نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است و در این زمینه اگر می‌خواهید سبد نرخ ارزان‌تری داشته باشد، از روش‌های بی‌واسطه مانند مراجعه مستقیم به تولیدکنندگان یا فروشگاه های اینترنتی اقدام کنید.
  • سبدهای پلاستیکی دارای برندهای گوناگونی است که قیمت آن را ارزان یا گران می کند و معمولا سبدهایی که از برندهای شناخته شده و معتبر است، قیمت بیشتری دارد.
  • هر چقدر تولید کننده در ساخت و تهیه سبد پلاستیکی هزینه بیشتری صرف کرده باشد، مسلما آن را با قیمت بالاتری روانه بازار می‌کند و برعکس.

سبد مسافرتی مشهد

سبد مسافرتی مشهد در شهر مقدس مشهد کارخانه‌های متعددی در زمینه تولید محصولات پلاستیکی و از جمله سبد مسافرتی فعالیت می کنند و از برترین و اصلی ترین مراکز خرید و فروش این محصول می باشند. بنابراین اگر خریدار و فروشنده سبد مسافرتی مشهد هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا به کارخانه‌های تولیدی مراجعه کرده و به خرید عمده آن بپردازید. برخی از کارخانه‌ها تلاش می کنند بهترین مواد اولیه را فراهم نموده و به کمک تجهیزات پیشرفته سبدهای باکیفیت و زیبا طبق استانداردهای اصولی تولید نموده و سپس آن را زیر قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهند. در این صورت شما صاحب سبدی با جنس اصل و مرغوب شده و بابت خرید آن هزینه کمی خواهید پرداخت.

البته از آنجایی که سبد مسافرتی وسیله ضروری و مورد نیاز برای بیشتر خانواده ها است، علاوه بر اینکه به صورت حضوری به فروش می رسد، توسط بسیاری از فروشگاه های مجازی مانند سایت حاضر یا صفحات اینستاگرام نیز در بازار توزیع می شود. بنابراین شما با سر زدن به این مراکز مجازی می توانید تصاویر انواع سبد را با ساختارها و رنگ های متنوع مشاهده کنید و پس از آگاهی از برند، کیفیت و قیمت آن اقدام به سفارش نمایید. در خرید مجازی دست واسطه‌ها کوتاه است و از این رو نرخ سبد مسافرتی هم بسیار کاهش پیدا می‌کند. البته عمده فروشان بزرگی در سطح شهر وجود دارد که به عرضه و فروش محصولات پلاستیکی می‌پردازند و شما می‌توانید سبد مسافرتی را از آنها خریداری کنید؛ با این تفاوت که ممکن است بابت خرید آن نسبت به مراکز ذکر شده مجبور به پرداخت هزینه بیشتری باشید.

سبد مسافرتی بزرگ

سبد مسافرتی بزرگ سبد مسافرتی بزرگ یکی از بهترین تجهیزات برای قرار دادن وسایل مختلف درون آن و آسایش بهتر در سفر و گردش است. سبدهای مسافرتی بزرگ شکل مختلفی دارد و ممکن است عرض بیشتر و ارتفاع کمتر داشته باشد و یا اینکه عمق و ارتفاع سبد بیش از از پهنای آن باشد. گاهی این سبدها به جای درب یک تکه دارای دو درب دو تکه بوده و نیاز نیست تا ابد درب سبد کاملا برداشته شود. سبدهای بزرگ را در بازار می توان در انواع رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه‌ای، زرشکی تا رنگ های روشن مثل صورتی، سبز، آبی، سفید و غیره مشاهده نمایید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

توری بودن سبدها نیز با هم تفاوت داشته و گاهی دارای سوراخ های دایره ای شکل بسیار بزرگ و در مواردی سوراخ های متوسط یا بسیار ریز دارد و از این رو میزان جریان هوایی که درون آن وارد می‌شود با هم فرق دارد. برخی از سبدهای بزرگ مسافرتی دارای یک دسته بوده و گاهی در دو طرف سبد دسته وجود دارد و از نظر وزن و کیفیت نیز با هم متفاوت است و با توجه به نوع مواد اولیه برخی از آنها وزن سنگین تری دارد.

سبد مسافرتی پارچه ای

سبد مسافرتی پارچه ای سبد مسافرتی علاوه بر جنس پلاستیکی با پارچه های مختلف تولید می شود که ویژگی های خاصی بدین شرح دارد:

  • سبد مسافرتی پارچه‌ ای از پارچه سومیت ضخیم تولید می شود و از این رو در برابر شرایط محیطی و نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
  • سبد مسافرتی پارچه‌ ای اسکلت فلزی با قطر و ضخامت های مناسب داشته و از این رو می توان حدود ۲۰ کیلو بار را با آن جابجا کرد.
  • برای تولید سبد پارچه‌ ای از فوم و فویل آلومینیوم در داخل آن استفاده می شود و از این رو عایق حرارتی مناسبی بوده که مانع از هدر رفتن گرما یا سرمای مواد درون آن می شود و در مقابل رطوبت مقاومت کرده و موجب می‌شود آب به داخل سبد نفوذ نکند که از بزرگ‌ترین مزیت های آن به شمار می رود.
  • ممکن است در نگاه اول به نظر برسد که سبدهای پارچه‌ ای دوام چندانی ندارد؛ در حالی که چنین نبوده و به دلیل آنکه اسکلت بدنه این سبدها دو جداره بوده و کاملا فلزی با آبکاری گالوانیزه است، کیفیت بسیار خوب و استحکام زیادی دارد.
  • ساختار و شکل ظاهری سبدهای پارچه ای نیز بسیار زیبا بوده و در طرح و رنگ آن تنوع بسیار گسترده وجود داشته و دست خریدار را در انتخاب باز می‌گذارد.
  • سبد پارچه ای وزن چندان زیادی ندارد و علاوه بر این درون سبد فضای فراوان وجود داشته و می توان وسایل زیادی را در آن جای داد و حمل و نقل آسان و راحتی دارد.