زنی که در یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت را باز گذاشت تا در تابستان خنک شود

رابطه بین الگوهای اسکن ایده آل و واقعی در نمودار نسبت ابعاد نشان داده شده است. بخشی از الگوی فراتر از خطوط چین خورده A (“منطقه عمل ایمن”) با بازیابی نقطه اسکن از بین می رود.

قسمت باقی مانده از الگو به طور فعال در تجزیه و تحلیل و ترکیب اطلاعات تصویر به کار می رود و برای داشتن نسبت تصویر 4:3 یا 16:9 SDTV یا HDTV تنظیم شده است این اندازه تقریبا برابر با یخچال ساید بای ساید است که قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت بسیار ارزان است.

در عمل، ممکن است برخی از ناحیه عمل ایمن در پشت ماسک تزئینی که لوله تصویر گیرنده را احاطه کرده است، پنهان شود، همانطور که با خطوط نقطه چین B نشان داده شده است، و برنامه نویسان را مجبور می کند با آنچه به عنوان “منطقه عنوان امن” شناخته می شود، کار کنند. در ادامه برای دریافت قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ با ما همراه باشید.

نقطه اسکن به گونه ای ساخته شده است که مسیرهای در هم آمیخته ای را که در بالا توضیح داده شد را با قرار گرفتن همزمان در معرض دو حرکت تکراری دنبال کند (شکل را ببینید). یکی حرکت عقب و جلو جهت افقی است که در آن نقطه با سرعت ثابت از چپ به راست حرکت می‌کند و سپس با حداکثر سرعت ممکن، در حالی که خاموش و غیرفعال است، از راست به چپ برمی‌گردد.

در همان زمان یک حرکت عمودی به نقطه منتقل می شود و آن را با سرعت نسبتاً آهسته از بالا به پایین قاب حرکت می دهد تا قیمت این مدل تلویزیون  با قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم یکی شود. این حرکت اسکن‌های سریع‌تر از چپ به راست را پخش می‌کند و اولین میدان از خطوط متناوب و فضاهای خالی را تشکیل می‌دهد.

هنگامی که به پایین قاب رسید، نقطه با حداکثر سرعت ممکن به صورت عمودی به سمت بالا حرکت می کند، در حالی که خاموش و غیرفعال است. سپس حرکت بعدی از بالا به پایین، اسکن‌های خط افقی را پخش می‌کند تا در فضاهای خالی فیلد اسکن شده قبلی قرار گیرند.

اگر تعداد کل خطوط در کادر یک عدد فرد باشد، پیوند دقیق اسکن های میدانی متوالی تسهیل می شود. تمام تعداد خطوط مورد استفاده در سینما خانگی اسنوا استاندارد به همین دلیل انتخاب شدند.

  • منابع:
    1. Synchronization signals

  • تبلیغات:
    1. با استفاده از تشک خوشخواب از کابوس شبانه رهایی یابید
    2. سرقت مسلحانه به بانک ملی ایران!
    3. روغن بادام سرشار از بتا-زوسترول، اسکوالن و آلفا توکوفرول است
    4. اهمیت آب و هوای منطقه در انتخاب جنس کاشی مورد استفاده