دفتر 100 برگ سیمی طرح دار باعث قبول شدن دانش آموزی در کنکور شد

وقتی نوبت به تصمیم گیری بین یک زمانبندی کلاسیک در قالب دفتر 100 برگ سیمی طرح دار یا یک زمانبندی الکترونیکی می رسد، به بررسی مزایا و معایب مربوطه کمک می کند.

هر دو نوع به کاربر کمک می کند تا زمان خود را به طور مؤثر برنامه ریزی کند و فعالیت های خود را پیگیری کند

در محیط حرفه ای برنامه ریزی دقیق بسیار مهم است، هر چه تعداد تماس ها و قرارهای ملاقات بیشتر در انتظار باشد، بیشتر می شود. تا همین چند وقت پیش، برنامه ریزها یا دفترچه ها فقط کتاب های کاغذی بودند.

روز به روز افراد بیشتری از رایانه به صورت حرفه ای و خصوصی استفاده می کنند.

دفتر

شما همیشه تلفن هوشمند خود را همراه خود دارید و مدتی است که همیشه با لپ‌تاپ، آی‌پد و سایر رسانه‌های خود در هنگام بیرون رفتن به‌روز بوده‌اید. به همین دلیل است که دوباره در مورد زمان بندی الکترونیکی صحبت می شود.

برنامه‌هایی مانند Outlook یا Mozilla Thunderbird از این روش برنامه‌ریزی پشتیبانی می‌کنند و به لطف برنامه‌های جدید می‌توانند در دستگاه‌های تلفن همراه نیز استفاده شوند.

قرارها را می توان با رایانه موجود در دفتر همگام کرد تا از وضعیت یکسان در همه جا استفاده شود. PDA، یک دستیار دیجیتال شخصی، یک کامپیوتر کوچک است که قرار ملاقات ها و همچنین آدرس ها و تقویم را مدیریت می کند.

امروزه تقریباً همه از یکی از تلفن های هوشمند مدرن استفاده می کنند که تقریباً بیشتر برای «نوشتن» استفاده می شود تا برقراری تماس.

تقریباً می توان فکر کرد که پیامک دیروز بود، امروز ارتباط از طریق یک برنامه انجام می شود. یک عملکرد نوت بوک همچنین در یک تلفن هوشمند مدرن و همچنین تقویمی که می توان قرار ملاقات ها را در آن وارد کرد، یافت می شود.

در صورت تمایل، دستگاه هشدار می دهد و رویداد بعدی را به شما یادآوری می کند.

اگر یک نوت بوک کلاسیک را ترجیح می دهید که می توانید در آن نوشته های دست نویس ایجاد کنید، باید از نسخه جیبی کوچک استفاده کنید.

واقعاً می توان آن را در هر جیبی قرار داد و بنابراین همیشه همراه شماست و دفتر سیمی 100 برگ طرح دار انتخاب درستی است.

این مهم است زیرا اگر فقط روی دسکتاپ نشسته باشد، نمی توان آن را به روز نگه داشت. علاوه بر این، آدرس ها و شماره تلفن هایی که در قسمت آدرس ذکر شده بود، وجود ندارد.

مولسکین از سنت قدیمی کتاب سیاه کوچک استفاده می کند، که زمانی هنرمندانی مانند پیکاسو یا ارنست همینگوی برای الهام گرفتن از آن استفاده می کردند. چنین کلاسیک هایی به هیچ وجه کاملاً غیر مد نیستند.