دستگاه تصفیه آب برای مغازه موجب برق گرفتکی مشتری شد!!

فیلترهای آب راه حل های شناخته شده ای برای به دست آوردن آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده در خانه هستند.

گروه رو به رشدی از مصرف کنندگان آگاه اکنون به جای مصرف آب بطری که باعث تولید ضایعات و انتشار دی اکسید کربن بالا (تولید و حمل و نقل آب بطری) می شود، فیلتر آب آشامیدنی یا یونیزر آب قلیایی را انتخاب می کنند.

علاوه بر تصفیه آب آشامیدنی، باید به کیفیت سایر مواد جذب شده توسط انسان، یعنی هوا و غذا نیز توجه داشت.

به عنوان بخشی از موادی که هر روز توسط انسان جذب می شود، آب و هوا با هم 92 درصد را تشکیل می دهند که هوا حدود 74 درصد را تشکیل می دهد.

که می توان برای محل کار از دستگاه تصفیه آب برای مغازه استفاده کرد.

بنابراین، باید به کیفیت هوای اطراف ما و دستگاه های اختصاصی برای بهبود آن، یعنی دستگاه های تصفیه هوا، کمی توجه کنید.

دستگاه

استفاده از دستگاه تصفیه به طور گسترده ای به عنوان سالم ترین و موثرترین گزینه در مبارزه با آلودگی هوا و مه دود در نظر گرفته می شود.

تصفیه هوا به خصوص در فصل زمستان به یک موضوع مهم تبدیل می شود و در مناطق جغرافیایی با غلظت بالای PM10 و گرد و غبار 2.5، تصفیه هوا ممکن است در بیشتر ایام سال ضروری باشد.

استانداردهای کیفیت هوای اروپا که در دستورالعمل های پارلمان اروپا تعیین شده است، میانگین سالانه سطح مجاز غلظت PM 10 را در سطح 40 میکروگرم بر متر مکعب تعیین می کند.

هوای لهستان در میان کشورهای اتحادیه اروپا آلوده ترین هوا محسوب می شود، با پیشرفت تمدن، آلودگی هوا فقط افزایش خواهد یافت.

ترکیبات سرطان زا در مقادیر زیاد وارد ریه های ما می شوند و باعث سرطان و بیماری های تنفسی می شوند.

به همین دلیل ارزش دارد که روی یک تصفیه کننده هوا شرط بندی کنید که به اطمینان از کیفیت هوای خوب در خانه و محل کار شما کمک کند.