تولید سبد پلاستیکی

ممکن است به نظر برسد که پلاستیک به اندازه فلز مقاوم نیست و حقیقت این است که ممکن است به همان سطح مقاومت برسد. اما در مورد سبدهای خرید قطعا به مقاومت لازم می رسد. مخصوصاً زمانی که از پلاستیک با کیفیت ممتاز استفاده می شود، که در مورد ما صدق می کند. علاوه بر این، بخشی از مقاومت در برابر حمل اجسام بدون شکستگی، می توانیم مقاومت در برابر آب و هوا را اضافه کنیم. پلاستیک کاملاً با کشورهایی با رطوبت بالا یا شرایط بارانی سازگار است. این امر به دلیل زنگ نخوردن در صورت نگهداری سبدها در بیرون است.
Single Color Plastic Baskets Set Of 6 Gray
یکی دیگر از جنبه های مثبت در مورد پلاستیک وزن آن است. پلاستیک از آنجایی که چگالی کمتری نسبت به فلز دارد، سبک‌تر است و مانور دادن آن آسان‌تر است. این جنبه اساسی است، به خصوص برای سبدهای دستی ما (100٪ پلاستیک). مشتریان با یک سبد سبک سروکار دارند و فقط متوجه وزن محصولاتی می شوند که در آن ذخیره می کنند. به این ترتیب مشتری می تواند از یک خرید راحت و آرام لذت ببرد.

در نهایت با توجه به هزینه های ساخت، استفاده از پلاستیک هزینه کمتری نسبت به استفاده از فلز دارد. این بدان معنی است که ما می توانیم محصولات با کیفیت بالا را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه دهیم.اما مهمترین واقعیت در مورد پلاستیک درگیر شدن آن با محیط است. راه های زیادی وجود دارد که به ما کمک می کند با استفاده از پلاستیک به محیط زیست کمک کنیم:

Kitchen Plastic Storage Basket With Handle Rectangle Basket - Buy Plastic Baskets,Small Plastic Baskets With Handles,Rectangle Basket Product on Alibaba.com

قیمت سبد پلاستیکی

در وهله اول، ما باید در نظر داشته باشیم که فرآیند بازیافت پلاستیک برخلاف سبد حصیری، جایی که فرآیند ذوب وجود دارد، گازهای CO2 به اتمسفر منتشر می شود. بنابراین، این فرآیند نیز آلودگی ایجاد می کند. این یکی از دلایلی است که ما برای محصولات با کیفیت بالا شرط می بندیم که قبل از بازیافت آنها طولانی ترین زمان ممکن را دوام می آورند.

متأسفانه همه چیز برای همیشه ماندگار نیست. این انگیزه ای است که ما را به استفاده از پلاستیک 100٪ قابل بازیافت سوق می دهد. بنابراین، زمانی که یک سبد برای استفاده مجدد خیلی قدیمی است، می‌توان آن را ذوب کرد و بدون دور انداختن آن به محصول دیگری تبدیل شد. این فرآیند در طول فرآیند تولید نیز اعمال می شود، جایی که پلاستیک باقی مانده از تولید یک سبد در تولید سبد بعدی استفاده می شود.

برای پوشاندن تعامل خود با محیط زیست، در سبد خرید ما دستگاه جدیدی را در خط تولید خود قرار داده ایم که مصرف انرژی و انتشار CO2 را به جو کاهش می دهد. این دستگاه همچنین زمان تولید را کاهش داده و مقدار سبدهای تولیدی را در ساعت چند برابر می کند. همه اینها بدون تأثیر بر کیفیت محصول و چرخه عمر طولانی آن است.