بسته بندی سبد پلاستیکی

فرآیندی است که برای نگهداری مواد غذایی در شرایط مناسب تا زمان ماندگاری و رسیدن به دست مصرف کننده اعمال می شود قوانین بسته بندی در مقررات کدکس مواد غذایی ترکیه به شرح زیر است کلیه مواد غذایی مندرج در کدکس مواد غذایی ترکیه باید بسته بندی شوند.مواد غذایی بسته بندی شده باید غیرقابل دسترس باشد مگر اینکه بسته بندی آن تغییر یا باز شود تاریخ و شماره پروانه، نام سازنده، استان محل استقرار و حروف اول نام شیمیایی مواد پلاستیکی روی مواد بسته بندی قید شود.کاغذهای چاپی و نوشتاری، کاغذهای فرآوری شده و پلاستیک هایی که به عنوان روزنامه و مواد بسته بندی مواد غذایی تولید نمی شوند به عنوان مواد بسته بندی مواد غذایی استفاده نمی شوند.

Gondol G-460 Kangaroo Sepet | Tekzen
در تولید سینی های تخم مرغ، سینی میوه و جعبه های مقوایی راه راه برخلاف سبد که در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار نمی گیرند، استفاده از کاغذهای فرآوری شده به شرط رعایت ضوابط ماده 21 این آیین نامه و تولید مطابق با ضوابط مجاز است. مشخصات محصول و تکنیک
یک ماده بسته بندی خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:
باید محصول را تمیز نگه دارد و از آلودگی و سایر آلاینده ها از آلوده کردن غذا جلوگیری کند.
از دست دادن مواد مغذی باید به حداقل برسد.

طراحی بسته بندی؛ در هنگام حمل و نقل، توزیع و نگهداری در قفسه باید محافظ باشد و به راحتی با دست قابل حمل باشد. شکل، اندازه و وزن بسته بندی مهم است، باید شکل، اندازه و وزن اصلی غذا را حفظ کند.
مواد بسته بندی باید از مواد غذایی در برابر خطرات شیمیایی و فیزیکی (مانند اکسیداسیون، نور، ضربه مکانیکی) محافظت کند.
روی مواد بسته بندی باید برچسبی وجود داشته باشد که حاوی محتوای غذا، مناسب ترین استفاده و شرایط نگهداری باشد.
مواد بسته بندی باید به گونه ای طراحی شود که جذابیت را افزایش دهد، محصول را به بهترین شکل نشان دهد و استفاده از آن آسان باشد.
Küçük Örgülü Dikdörtgen Sepet Koyu Bej | Miniso

قیمت سبد پلاستیکی

مواد بسته بندی مبتنی بر شیشه خواص مثبت اصلی شیشه به عنوان بسته بندی مواد غذایی عبارتند از:

شیشه یک ماده شیمیایی بی اثر است، با غذا واکنش نشان نمی دهد و خورده نمی شود.
از آنجایی که شیشه داخل آن نمایان می شود برخلاف سبد حصیری، مصرف کننده می تواند ببیند که چه نوع کالایی را خریداری می کند. به همین دلیل، سازنده طبقه بندی، پر کردن و غیره خوبی ارائه می دهد. این شانس را دارد که ملک خود را با تزئینات زیر بفروشد:
ضد گاز، ضد اشعه . البته باید توجه داشت که شیشه سبز معمولی UV را عبور می دهد.
از آنجایی که فرسودگی مواد غذایی به راحتی قابل مشاهده است، تولیدکننده این شانس را دارد که آنها را پس از جداسازی در بازار عرضه کند و مصرف کننده نیز این شانس را دارد که چنین قوطی ها را خریداری نکند. از سوی دیگر، این که آیا مواد غذایی در قوطی ها خراب می شود یا خیر، تنها با تشکیل بمب در قوطی قابل درک است.
کوزه ها، معمولا همه ظروف شیشه ای، می توانند به طور مکرر استفاده شوند.
برخی از ویژگی های منفی ظروف شیشه ای در زیر آورده شده است:
از آنجایی که داخل را نشان می دهد، تولید کننده باید در عملیات هایی مانند مرتب سازی، مرتب سازی و پرکردن بسیار دقیق باشد. این بدون شک یک عامل قانع کننده برای سازنده است.

Wicker basket