برای دور کردن حشرات در منزل از مانتو دخترانه استفاده کنید!!!

این مانتو دخترانه پاییزی می تواند به صورت غیررسمی یا رسمی باشد و به عنوان خیاطی یا لباس بیرونی پوشیده شود.

ژاکت آنوراک و ژاکت بمب افکن یکی از انواع کاپشن های گاه به گاه بیرونی در نظر گرفته می شود، در حالی که تاکسیدو و کت کت دوخت.

در اصل به عنوان یک نوع پارچه پنبه ای بافته شده در Nîmes در فرانسه شناخته می شد، این اصطلاح به عنوان یک لباس جین ساخته شده از جین توسط Levi Strauss در دهه 1800 شناخته شد.

شلوار جین در سال 2020 در طیف وسیعی از سبک‌ها، پارچه‌ها و برش‌ها و همچنین رنگ‌های متفاوتی که در جین ساخته می‌شوند، وجود دارد!

در قرن نوزدهم، جامپر لباسی شبیه کت کوتاه بود که مردان می پوشیدند. در حال حاضر این اصطلاح در بریتانیا برای اشاره به ژاکت استفاده می شود.

مانتو

با این راهنمای عالی در مورد انواع ژاکت در اینجا درباره جامپرها بیشتر بیاموزید!

لباس سرهمی یک لباس محبوب در دهه 2020 است – با الگوهای دوختی که از طراحان الگوهای مستقل در سراسر جهان ظاهر می شود!

این یک لباس کامل است که به طور سنتی با آستین‌های بلند و پاهای بلند، و همچنین با نام «کت و شلوار پرواز» یا «کت و شلوار دیگ بخار» شناخته می‌شود.

پارچه چهارخانه بافته شده یا تارتان برای ساختن کت استفاده می شود که مانند دامن پوشیده می شود و از کمر به پایین آویزان می شود.

کت‌های مردانه سنتی می‌توانند کاملاً چین‌دار باشند یا قسمت‌های انتهایی پارچه بدون چین‌دار باقی بمانند که در قسمت جلوی بدن روی هم قرار می‌گیرند.

کیمونو نوعی روپوش ژاپنی است که اغلب به عنوان پایه ای برای لباس مجلسی استفاده می شود، اما از اواخر قرن نوزدهم اغلب توسط طراحان مد به عنوان یک روند لباس پذیرفته شده است.

با وجود اینکه لباس‌های بسیار تاریخی هستند، در اواخر دهه 1960، لباس‌های کوچک توسط طراح مد Yves Saint Laurent مد شد.