با شیره انگور قوچان سرامیک های منزل خود را نو کنید!!!

علاوه بر این، اغلب مقادیر کمی اسید سیتریک به شیره انگور اضافه می شود تا از اکسید شدن و افزایش عمر نوشیدنی جلوگیری شود.

برای نیازهای صنایع بزرگ، آب میوه نیز به صورت کنسانتره تغلیظ می شود و در سراسر جهان توزیع می شود، پس از آن با آب مخلوط می شود و فقط در کارخانه های فرآوری محلی بطری می شود.

روش دیگر، شیره انگور قوچان نیز می تواند به صورت سرد فشرده شود، اما این فرآیند منجر به بازده کمتر و رنگ کمتر در نوشیدنی می شود.

در گذشته، ترکیبات گوگردی نیز به عنوان یک اقدام نگهداری به آبمیوه اضافه می‌شد، اما اکنون به دلیل نگرانی‌های سلامت مصرف‌کننده از این عمل جلوگیری می‌شود.

از نظر تغذیه ای، شیره انگور کاملاً کالری و سرشار از کربوهیدرات ها، در درجه اول قندهای ساده به شکل گلوکز، فروکتوز، ساکارز و مالتوز است.

نسبت آنها بسته به درجه رسیدگی میوه متفاوت است.

شیره

شیره انگور تقریباً حاوی پروتئین، چربی یا فیبر نیست.

طعم ترش به دلیل وجود اسید تارتاریک است. سطح ویتامین ها و مواد معدنی در واقع ناچیز است – فقط مقادیر متوسطی از پتاسیم و منیزیم شایسته توجه است.

از طرف دیگر، شیره انگور سرشار از پلی فنول های آنتی اکسیدانی به ویژه فلاونوئیدها است.

با این حال، جذاب ترین آن از نظر سلامت انسان، محتوای آنتوسیانین ها با اثرات ضد التهابی و ضد سرطانی قوی و همچنین سطوح بالای کورستین و رسوراتول است.

ترکیب اخیر یک آنتی اکسیدان قوی است که برای محافظت از میوه در برابر نور خورشید و بیماری های قارچی طراحی شده است.

شیره انگور، در کنار شراب قرمز، منبع خوبی از رسوراترول است که به فواید سلامتی، به عنوان مثال در زمینه سیستم قلبی عروقی، ترجمه می شود.

شیره انگور یک بمب آنتی اکسیدانی واقعی است که تاثیر واقعی بر بدن انسان دارد.

تحقیقات نشان می دهد که دادن آب میوه به افراد سالم به میزان 7 میلی لیتر به ازای هر کیلوگرم وزن بدن به مدت 14 روز، فعالیت آنتی اکسیدان های پلاسما را تا 50 درصد افزایش می دهد!