با شوینده صورت نیتروژنا سگ های خانگی خود را حمام کنید!!!

تونیک مایعی بر پایه آب است که وظیفه آن بازگرداندن سطح pH طبیعی پوست است. چرا بازیابی؟ زیرا با پاکسازی صورت با صابون یا ژل صورت می توانیم پوست را از حالت تعادل خارج کنیم.

PH پوست در شرایط عادی اسیدی است و به حدود 5 می رسد.

محصولات آرایشی و بهداشتی مانند صابون به نوبه خود واکنش شدید قلیایی دارند (صابون خاکستری حتی 12!) بنابراین باورش سخت نیست که پس از تماس با این نوع تفاوت، pH پوست مختل می شود.

شستن صورت با شوینده صورت نیتروژنا سطح طبیعی آن را بازیابی می کند و به لطف آن مواد فعال موجود در کرم و سرم را بهتر جذب می کند که در مرحله بعدی مراقبت از آن استفاده می کنیم.

تونیک صورت ممکن است حاوی مواد مختلفی با خواص تسکین دهنده، قابض، مرطوب کننده، بازسازی کننده یا لایه بردار باشد، تونیک باید در حمام هر یک از ما باشد – صرف نظر از سن یا نوع پوست.

شوینده

تونیک و مایع میسلار واتر و تونر – این لوازم آرایشی چه تفاوت هایی با هم دارند و آیا می توان آنها را به جای هم استفاده کرد؟ خوب، نه: آنها خواص مختلفی دارند که باعث می شود برای اهداف متفاوتی در نظر گرفته شوند.

میسلار واتر دارای خواصی است که به پاکسازی صورت اجازه می دهد – حاوی میسل هایی است که کثیفی و چربی را جذب می کند، آرایش، ناخالصی های انباشته شده روی پوست در طول روز یا سبوم اضافی را کاملا پاک می کند.

از طرف دیگر، تونیک صورت، همانطور که از نامش پیداست، یک ماده آرایشی با خاصیت تقویت کننده است که هدف آن بازگرداندن pH طبیعی پوست، جلوگیری از خشک شدن آن و کمتر مستعد ابتلا به رشد باکتری ها است.

تونیک ممکن است با آرایش مقابله نکند – حتی اگر پوست در نگاه اول تمیز به نظر برسد، نیاز به پاکسازی عمیق تری دارد.