با استفاده از ژله خمیر دندان طعم دار بسازید!!

اگر همیشه ژله‌هایی را خریده‌اید و از آن‌ها استفاده کرده‌اید که با بافت منحصربه‌فردشان مورد علاقه دوستداران شیرینی هستند و حتی یک سالاد میوه را هم طعم و ظاهری کاملاً متفاوت به ارمغان می‌آورند، به این معنی است که وقت آن رسیده است که طرز تهیه آن را در خانه یاد بگیرید.

“ژله در خانه درست می شود؟” قبل از گفتن این جمله حتما باید این دستور ژله خانگی را امتحان کنید که می توانید با پشتوانه نشاسته آن را تهیه کنید.

زمانی که متوجه شدید درست کردن ژله در خانه چقدر راحت است، مطمئن هستیم که دیگر تمایلی به خرید آن به صورت آماده نخواهید داشت و هر زمان که هوس کردید آن را با دستان خود تهیه خواهید کرد.

در اینجا شما ابتدا بیایید مواد خود را با هم جمع کنیم، سپس مرحله به مرحله شروع به توضیح طرز تهیه ژله می کنیم.

آفرین به همه کسانی که قبلا آن را امتحان کرده اند.اول از همه تصمیم بگیرید که از کدام میوه برای تهیه ژله استفاده کنید.

ژله

شما می توانید هر میوه ای را که دوست دارید انتخاب کنید، مانند گیلاس، پرتقال، نارنگی، توت فرنگی، لیمو. سپس از آبمیوه گیری استفاده کنید تا میوه هایتان را به خوبی تمیز کرده و آب بگیرید.

2 لیوان آبمیوه تازه فشرده آماده کنید. (اگر می خواهید از آب میوه های آماده استفاده کنید، می توانید این کار را انجام دهید، اما فراموش نکنید که باید به نسبت قند توجه کنید.)
سپس 2 لیوان آب میوه ای را که آماده کرده اید در قابلمه ای بریزید و 2 قاشق غذاخوری نشاسته را داخل آن بریزید.

بسته به نوع میوه ای که استفاده می کنید، می توانید نسبت شکر را مطابق ذائقه خود تعیین کنید.

برای میوه های شیرین بیشتر، 2 قاشق غذاخوری کافی است، اما اگر قرار است از میوه هایی با طعم ترش مانند لیمو و گیلاس استفاده کنید، ممکن است بنا به ذائقه خود نیاز به استفاده از 3 یا 4 قاشق غذاخوری داشته باشید، توجه داشته باشید.

بعد از اینکه شکر را به مخلوط داخل قابلمه اضافه کردید، ته اجاق را روشن کنید و آن را خوب بپزید و مرتب هم بزنید.