با استفاده از تینر صنعتی رنگ لباس هایتان را تغییر دهید!!!

الکل معدنی اصطلاحی است که ترکیب محصول را مشخص می کند، در حالی که تینر رنگ یک اصطلاح کلی است که عملکرد محصول را توصیف می کند، نه ترکیب آن را.
هر دو محصول از مواد معدنی به دست می آیند، این آنها را از محصولاتی مانند سقز که از درختان کاج زنده یا پوست مرکبات به دست می آید متمایز می کند.

به طور کلی، الکل معدنی و تینر صنعتی محصولات قابل تعویض هستند، الکل های معدنی گاهی اوقات بوی کمتری نسبت به رقیق کننده های رنگ دارند.
مشروبات الکلی معدنی ممکن است حدود 50 درصد بیشتر از رقیق کننده رنگ، بسته به خرده فروش، بر اساس گالن به گالن قیمت داشته باشند.
به عنوان یک اصطلاح کلی، رقیق کننده رنگ می تواند به معنای هر چیزی باشد که رنگ را نازک یا برش می دهد، از جمله محصولاتی که به عنوان ایمن، سبز یا دوستدار محیط زیست تبلیغ می شوند و دارای 15 تا 40 درصد تقطیر نفتی هستند.

تینر

ارواح معدنی از مواد معدنی مشتق می شوند، در این مورد، نفت. تمام محصولاتی که برچسب الکل معدنی دارند باید دارای 100 درصد الکل معدنی، مخلوط نشده و بدون مواد افزودنی باشند.

محصولاتی که برچسب رقیق کننده رنگ دارند می توانند به ارواح معدنی خالص، ارواح معدنی ترکیبی، سقز، استون، نفتا یا هر تعداد دیگری از محصولاتی که قادر به رقیق کردن رنگ های روغنی هستند اشاره داشته باشند.

با این حال، اغلب، رقیق کننده رنگ به معنای ارواح معدنی کمتر تصفیه شده با محتوای بنزن 5 درصد یا کمتر برای حلالیت و عطر بهتر است.

تمایز کلاس الکل های معدنی ترکیبی و غیر ترکیبی از سایر کلاس های محصولاتی که قابلیت رقیق کردن رنگ را دارند، مهم است.

کلاس قبلی، مشتق شده از نفت، شفاف، غیر چسبنده و نسبتاً بدون بو است، دسته دوم می تواند شامل محصولاتی مانند سقز باشد که به طور کامل از اولئورزین های درخت کاج و بدون محتوای نفتی به دست می آید.