استفاده از پوست خرس در کلاه نگهبانان ملکه ممنوع شد

ریکی جرویس، کمدین اهل ریدینگ، از طوماری حمایت کرده است که در آن از نگهبانان ملکه می خواهند استفاده از پوست خرس واقعی برای کلاه خود را متوقف کنند. گروه حقوق حیوانات پتا که این طومار را راه‌اندازی کرده است، ادعا می‌کند که «برای ساختن یک کلاه به پوست حداقل یک خرس نیاز است» و از دولت خواسته است که به جای آن از خز مصنوعی استفاده کند.

پتا با مشارکت آلشا دیکسون خواننده، طومار پارلمانی را علیه کلاه ها تنظیم کرد – و تا کنون حدود 85000 امضا جمع آوری کرده است. ریکی جرویس با توئیت مجدد این طومار حمایت خود را از این هدف نشان داد. ستاره آفیس در گذشته بارها حمایت خود را از حقوق حیوانات نشان داده است و خواستار ممنوعیت همه آزمایشات حیوانی شده و به رژیم غذایی گیاهی روی آورده است.

پتا در یک پست توییتری از دوشنبه، 16 مه، در مورد این طومار توییت کرد و گفت: “@rickygervais ما تقریباً رسیده ایم! درخواست ما برای جایگزینی کلاه های پوست خرس گارد ملکه با خز مصنوعی اکنون بیش از 80000 امضا دارد. لطفاً به ما کمک کنید تا به 100000 امضا برسیم. مناظره دولتی را راه اندازی کنید. زندگی خرس ها به آن بستگی دارد!”

پتا در دادخواست خود ادعا می کند که کلاه ها در هفت سال گذشته حدود 1 میلیون پوند برای مالیات دهندگان هزینه داشته است. در این بیانیه آمده است: «ادامه خرج کردن پول مالیات دهندگان (یک میلیون پوند در هفت سال گذشته) برای محصولی که 93 درصد از مردم بریتانیا از پوشیدن آن امتناع می ورزند، غیر وجدانانه است.

در این دادخواست همچنین نحوه قتل خرس و استفاده از آن برای سرپوش تشریفاتی توضیح داده شده است. در ادامه این بیانیه آمده است: «هیچ بهانه‌ای برای وزارت دفاع (وزارت دفاع) وجود ندارد که به طور مؤثر بودجه ذبح خرس‌ها برای سرپوش تشریفاتی را ادامه دهد، زیرا جایگزین غیرقابل تشخیصی تولید شده است که ضدآب است و از نظر ظاهری و عملکرد شبیه خز واقعی خرس است.

در برکشایر، این طومار توسط 119 نفر در حوزه انتخابیه ریدینگ غرب و 122 نفر دیگر در ریدینگ شرق امضا شده است. همچنین توسط 139 نفر در حوزه انتخابیه نیوبوری، 169 نفر در ووکینگهام، 155 نفر در براکنل، 156 نفر در ویندزور، 151 نفر در میدنهد و 81 نفر در اسلاو امضا شده است.

  • منابع:
    1. The government has issued a response and refutes